Lovely Jenny ♥

Som ni ser så har jag fått ett nytt utseende på min blogg! Det tack vare Jennys Hjälp! Hon fixade alla mina petiga önskningar hahahaha. Fin den är va?!? Jag är speciellt förtjust i att hon kunde fixa in mina genomskinliga parapara!!!!! Hihihii ^____^

De spökliknande dockorna som ni ser på bilderna är anledningen bakom mitt bloggnamn och de kallas för TeruTeruBozu. Det är en lyckoamulett för bra väder. Förr i tiden brukade japanska bönder göra sådana utav papper/tyg och bomull. Man hängde upp dem och de skulle bidra till bra väder. Ifall man ville att de skulle komma regn för att gynna skörden, vände man dockorna upp och ned. Detta levde vidare och dagens skolbarn i Japan gör sådana innan utflykter för att hoppas på att det blir bra väder.

Hihihihihihihi jag är verkligen SUPER NÖJD med bloggens utseende! TACK SÅÅÅÅÅ MYCKET JENNY!!! <3 <3 <3
Checka in hennes blogg: http://yannii.blogg.se riktig fin den med! ^____^

Ni som läser min blogg, visit often och lämna gärna spår efter er i kommentarfältet. I really appreciate it!!

Puss~

//Happy TeruTeruBozu

Kommentarer
Postat av: Cälu~

thumbs up for Jenny



bloggen ser riktigt kawaii ut. ^____^

2009-02-20 @ 09:43:47
Postat av: JENNY HSU ♥

Yeah, lovely Jenny, thats me! Mohahaha ;D Thankz babe.

2009-02-20 @ 13:13:26
URL: http://yannii.blogg.se/
Postat av: Teru

Mhm! She is really great!

Gaa blogg hai m hai hou mee leh?? ^___^

Nu kommer Hans inte säga att den är ful längre i alla fall! Hehehehehe

2009-02-20 @ 13:21:27
URL: http://teru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0