En tanke...

Jag har undrat många gånger nu! När jag hämtar pengar från bankautomaten, så händer det att jag inte tryckt tillräckligt hårt eller att automaten är allmän seg så att koden eller summan på pengar jag vill få ut inte stämmer.
     Då undrar jag... för jag ser ju på skärmen att det står fel kod osv. Men hur gör blinda?!? Visst de känner på punktskriften och så... Men hur ser dem att det kan ha skett någon slags misstag?!? Efter tre(?) försök ryker väl kortet liksom? Bankomaten käkar glups upp den och man står kvar där helt paff!

En undran bara, någon som har något svar?
 
//Teru

Kommentarer
Postat av: JENNY HSU ♥

Jag som är lättpåverkad då kanske! haha

2009-03-01 @ 16:21:53
URL: http://yannii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0