Antar utmaningen...

Har blivit utmanad av min vän Jenny att besvara alla dessa frågor. Varje svar måste tydligen börja med första bokstaven i mitt namn. Alla svar måste dessutom vara riktiga. Mina kära läsare, ni får gärna kopiera listan och göra den själv med. Det skulle nog göra Jenny glad. Okay... men då kör vi! 


1. Mitt namn: Teru.

2. Ett ord på fyra bokstäver: Tofu.

3. Flicknamn: Tina.

4. Pojknamn: Tore. (Märker nu att jag har fastnat i fyra bokstäver, hjärnan trodde omedvetet att det skulle vara det)  :P

5. Yrke: Tandläkare.

6. Färg: Turkos.

7. Klädesplagg: T-shirt.

8. Ätbart: Tigerkaka.

9. Sak i badrummet: Tandborste.

10. Plats du har varit på: Tant Grön.

11. En orsak att vara sen: Tågförsening eller toabesök.

12. Något man skriker: Tackling! (Inom sport... egentligen kan man väl skrika vad som helst?!? som TACK t.ex.)

13. Film: The lord of the rings.

14. Drickbart: Tranbärsjuice eller tequilla.

15. Band: Trax eller Tohoshinki.

16. Djur: Tiger.

17. Gatunamn: Tomtestigen. (Gnosjö)

18. Bil: Toyota.

19. Sång: Together. (Tohoshinki)


Hehe det var rätt kul och gick ganska snabbt! Lycka till mina vänner som tänker göra detta!

I'll be back~

//Teru

Kommentarer
Postat av: JENNY HSU ♥

Haha, det tog aslång tid för mig :P Hahaha

2009-02-22 @ 12:59:37
URL: http://yannii.blogg.se/
Postat av: Cälu~

här kommer min!



1. Mitt namn: Cälu

2. Ett ord på fyra bokstäver: Cool

3. Flicknamn: Cassiopeia

4. Pojknamn: Christian

5. Yrke: Chokladmästare XD

6. Färg: Cerise

7. Klädesplagg: Chinos

8. Ätbart: Croissant!

9. Sak i badrummet: Cirkulär spegel

10. Plats du har varit på: Cirkus

11. En orsak att vara sen: Chocktillstånd

12. Något man skriker: Chiu! (only Chinese though)

13. Film: Chocolat

14. Drickbart: Champagne

15. Band: Clazziquai

16. Djur: Chihuahua

17. Gatunamn: Carl-Johansgatan (Anderstorp)

18. Bil: Cadillac

19. Sång: Chasing Pavements (Adele)

2009-02-22 @ 13:09:21
Postat av: Teru

Till Cälu:

Wow!

Chokladmästare hahaha. Få mig att tänka på min chokladfontän accident! Hahahaha

Att du kan komma på CIRKULÄR spegel alltså :P

Och när är du någonsin i Anderstorp? :P

2009-02-22 @ 13:19:53
URL: http://teru.blogg.se/
Postat av: Cälu~

choklad var typ det enda jag tänkte på när jag gjorde listan. :P

well, det finns ju inte mycket i badrummet som börjar på C liksom. tänkte först på chokladfärgad something. haha. men visst är jag bra! XD

jag är typ aldrig i anderstorp. haha. var mer där när jag var yngre, i samband med musikskolans konserter.

2009-02-22 @ 17:42:53
Postat av: Teru

Till Cälu:

Hahaha aa det kan man lugnt säga att du är. En annan grej som jag kom på på C i badrummet är ju Citrondoftande toaspray. Det är typ standard haha.

Mm, tänkte väl att du ALDRIG är där.

Jag gillade det där med ord på 4 bokstäver = Colt

Hehehe

2009-02-22 @ 19:31:38
URL: http://teru.blogg.se/
Postat av: Siu

Här kommer min lista =P



1. Mitt namn: Siulun

2. Ett ord på fyra bokstäver: Svår, stor, slag

3. Flicknamn: Sara

4. Pojknamn: Sven

5. Yrke: Soldat, städare, sotare

6. Färg: Svart

7. Klädesplagg: Skjorta

8. Ätbart: Sushi!!!!

9. Sak i badrummet: Svamp

10. Plats du har varit på: Skola

11. En orsak att vara sen: Sömnbrist =P

12. Något man skriker: SÄMST!!!!!

13. Film: Star Wars 1-6 =P

14. Drickbart: Sambuca

15. Band: Steps

16. Djur: Salamander

17. Gatunamn: Sveavägen (Stockholm)

18. Bil: Saab

19. Sång: She will be loved (Maroon 5)

2009-03-05 @ 15:51:51
Postat av: Teru

Till Siu:

Hahaha att du kom på Steps alltså! Har inte lyssnat på dem sen jag var i runt 10!

She will be loved! I really like that sooong~

2009-03-05 @ 16:45:07
URL: http://teru.blogg.se/
Postat av: Siu

haha blev lite förvånad att jag kom på dem själv, nu när jag skriver det här så kom jag på andra band men det är bara svenska dansband LOL

2009-03-06 @ 14:42:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0