Ännu en lista

ÄRLIGHET;
Ditt äldsta hångel ?
88:a, han är t o m yngre än mig! .
Hur många har du varit riktigt kär i ? En person.
Vad tycker du om kärlek ? Kan vara helt underbart och ett rent h*lvete.
När kramade du någon sist och vem ? Jag har dåligt minne när det gäller det. Kramar för många kanske? Eller inte alls? Därför jag inte minns?!? :S
Saknar du någon speciell person ? Mmm
Har du svårt för att bli kär ? Riktigt kär ja.
När kysste du någon sist ? För längesen.
Ångrar du det ? Absolut inte.
Är du singel ? Mhm.
När fick du senast en komplimang ? Idag.
Har du hånglat med någon av samma kön ? Nej, kanske borde testa?


HAR DU NÅGONSIN;
Varit medvetslös: Nej.
Hånglat med nån riktigt ful: Nej.
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll ? Nope.
Gjort något riktigt dumt ? Flera gånger.
Gjort något du verkligen ångrar ? många gånger.
Varit nykter på nyårsafton ? Jag har bara druckit en gång på alla nyårsafton jag varit med om och det var bara cider.
Åkt ambulans ? Aldrig.
Gjort nåt olagligt ? Mhm.
Blivit polisanmäld ? Nej.
Fått din mamma att gråta ? Ja.
Slagit ner någon ? Ja, jag sparkade ner en kille när jag var liten. (Han retade min kompis)
Skämts över dina föräldrar ? Ja, när jag var yngre. Men aldrig nu.
Skämts över dig själv ? Absolut.
Sagt jag älskar dig och menat det ? Ja. Jag säger aldrig det om jag inte menar det.
Tagit droger ? Nej.

RANDOM;
Dricker du ? Det händer.
Vilka kläder sover du i ? Det varierar.
Vad hatar du verkligen ? Hemligt.
Är du ensam nu ? Ja.
Vill du gifta dig ? Mhm.
Vill du ha barn ? Mhm.


SENASTE PERSONEN SOM;
Sov i din säng ?
Jag.
Såg dig gråta ? Anna tror jag om jag inte minns fel.
Fick dig att gråta ? Hemligt.
Du delade en cigg med ? Jag röker inte.
Du gick på bio med ? Jolu & Lälu.
Skällde på dig ? Minns inte.


DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU;
Gråtit ?
Nej.
Kramat någon ? Nej.
Pussat någon ? Nej.
Köpt någonting ? Nej.
Sjungit ? Ja.
Saknat någon ? Mhm.

//En jättetrött Teru


Kommentarer
Postat av: JENNY HSU ♥

Är du helt säker på att du inte röker ????



Vad har du gjort för olagligheter? I wanna know! Haha

2009-02-21 @ 12:01:00
URL: http://yannii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0