And then they were three...

Jag gillar regn. Men när det varken regnar riktigt mycket, snöar eller är strålande solsken så är det mest bajsväder! Idag är det sådant väder. Det frammanar ångest, deppression och ledsnad. Det är grymt!
    
Förutom vädrets negativa inverkan på mig så har gårdagens planeringar gått i spillror. Flickor som blivit dåliga och någon som inte orkar, resulterar till att vi blir tre. Från sex till tre... det är inte så kul. Det är inte kul alls. Från Six in the city till Three in the city... Fungerar ju liksom inte! (Fungerar gör det väl... men inte lika roligt!)  Så det är förskjutet till nästa vecka...
     Hoppas det blir av nästa vecka... Men ska nog inte hoppas. Något som jag aldrig verkar lära mig är att inget är säkert! Trots allt bygger jag upp förväntningar! ... Ja, det är väl svårt att ta kål på en drömmare...

Men jag är faktiskt en orolig person och tar motgångar hårt. RIKTIGT HÅRT! Som en kanin när de känner sig otrygga, så stretar jag emot och kämpar för mitt liv. För att sedan fly fältet hemåt... Jag ska nog gömma mig i mitt trygga hem så jag inte utsätter mig för yttre påfrestningar... (Gud t o m jag tycker det låter sorgerligt! Borde ändra på det... Men orkar inte just nu)

Jag hatar ångest! När jag får ångest kommer det som en plötslig örfil som ger en smärta som kan hålla riktigt länge! Huvudet sänks, blicken blir tom (nästintill död), inälvorna förvrids och känslan av ihålighet är alltför påtaglig. 
    
Men trots mina unga år är jag medveten om att ingen har skyldighet att göra mig lycklig, så jag ska ömka mig själv i sömn nu och äta gott efteråt!

Damn weather!!
 
//Teru

Ps. Förlåt mina trogna läsare, jag själv tycker inte ens att jag producerat bra i detta inlägg. Men när mitt humör inte är på topp så är inte mitt skrivande det heller. Ds.

Kommentarer
Postat av: JENNY HSU ♥

Hehe, man får vara ledsen ibland, det viktiga är att efter bajsväder kommer solsken, och idag är det fan ta mig SOLSKEN! Be happy baby :)

2009-02-27 @ 12:57:26
URL: http://yannii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0