Allt för att slippa...

Ett intressant samtal mellan mig och Jenny över MSN...

Teru säger:

jag funderar på att diska

Jenny säger:

oh.... jag behöver också.

Jenny säger:

marcus diskade IGÅR och det ser ut som f*n idag.

Jenny säger:

WHYY WHYY!!!! hatar den j*vla disken

Teru säger:

hahaha så är det

Teru säger:

du har iaf en att dela det med ibland, jag gör det själv the whole f*cking time

Jenny säger:

hahaha mmmm... men det blir bara disk om man lagar mat, vi kanske ska sluta med det

Teru säger:

hahahaha

Teru säger:

det blir disk med att dricka också! måste ju dricka nåt

Jenny säger:

dricka direkt ur kranen!

Jenny säger:

eller så använder man ett glas i flera veckor hahaha

Jenny säger:

mums

Teru säger:

läckert! :P

Jenny säger:

haha hepp...

Jenny säger:

får väl diska då -_-

Teru säger:

Hahaha mm vi hörs sen


Någon mer som hatar diska?
Hehehe... Puss!

//Teru


Kommentarer
Postat av: Cälu~

när du har flyttat ut till en vanlig lägenhet så kommer säkert diskmaskin att hamna högst upp på listan. :P

2009-02-23 @ 21:09:19
Postat av: Teru

Cälu:

Absolut!!... Eller nej föresten... det kommer i andra hand. Jag vill ha en egen tvättmaskin främst! XDDDDD

2009-02-23 @ 21:16:26
URL: http://teru.blogg.se/
Postat av: Cälu~

woah~ du siktar högt. jag tror knappast att du kommer att ha en så stor lägenhet som har plats (och råd) med en egen tvättmaskin ne~

2009-02-23 @ 23:47:57
Postat av: Teru

Hehehe ofcoz!!

I am a dreamer~

2009-02-23 @ 23:54:28
URL: http://teru.blogg.se/
Postat av: Cälu~

Du få göra som Song Hye Kyo och använda balja + fötter. :D

2009-02-24 @ 00:17:23
Postat av: Teru

Hahahaha... undrar om jag kommer på med en som ah rain då :P

2009-02-24 @ 00:59:57
URL: http://teru.blogg.se/
Postat av: Cälu~

du kan ju alltid dream on. :P

2009-02-24 @ 09:09:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0