Kräftskiva~


Idag var det dags för min länge planerade kräftskiva! Det blev mycket lyckat med mat, vin, härligt sällskap och mer mat! Längesen det var så här mysigt! Saknade dock två av mina tjejer, men det blir fler tillfällen! Denna var nog den mest stämningsfulla kräftskiva jag har varit med om, med mycket pynt och tillbehör. Riktigt stolt över mig själv kan jag säga.

Kvällen avslutades med utekväll bestående av mingel och drinkar. Har inte druckit så mycket på länge. Fast är otroligt nog, mer nykter än förväntat. Jag skriver j*vligt bra just nu i alkoholpåverkad tillstånd måste jag säga. En lyckad dag, en mycket lyckad dag! (Där lät jag faktiskt som en berusad person dock!)

Nu till fler bilder för att dölja min möjligtvis stegrande alkoholpåverkning...

     

1. Min lägenhetsdörr välkomnar gästerna!
2. Min alldeles egen måne!
3. Min finfina dukning.
4. Dukning ur ett barnsperspektiv.

//Teru

Kommentarer
Postat av: Cälu~

tog du inga bilder på dina fina serpentiner och den häftiga kräftslingan?!

2009-08-08 @ 11:08:21
Postat av: Teru

Den kom bara med pyyyyyyttelitet på en av våra foton. And I stand faceless on this blog, så inga bilder med mig komma publiceras ändå :P

Ps. Kräftslingan ramlade igår natt och jag såg det denna gång! Så himla creepy efter det ni sa! Ds

2009-08-08 @ 11:55:47
URL: http://teru.blogg.se/
Postat av: Teru

"Komma publiceras" - så himla dålig svenska! Baksmällan sitter nog i lite...

2009-08-08 @ 11:57:22
URL: http://teru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0