With a special person under the sun...

Dagen började härligt med frukost bestående av risnudlar och nötköttbullar alà Momie. Solen sken och barnen lekte på gården. Det kändes verkligen som om sommaren var på väg.



Sedan var jag ute med Magnus. Det var härligt att promenera under solen tillsammans. Vi gjorde det ofta förr, men alla växer och har sina egna planer.



Me till vänster & Magnus till höger - Nice shoes we got aight?! Playboy vs Converse.

Vi tog en fika och pratade om allt och inget (det som jag uppskattar mest med riktigt bra vänner, är precis det - att kunna prata om allt och inget utan någon som helst ansträngning). Såsom Magnus sa, att det är inte många som förstår egentligen. Jag håller med även om man säger som det är, är det ändå människor som inte förstår (ibland kan det till och med vara de du trodde stod dig mest nära). Men så finns de dem, utan att du ens behöver säga ett ord, förstår de exakt! Jag är lycklig över att jag har flera sådana vänner.



Hehe... såsom gamla tider. Han hjälper mig bära the heavy stuff! :P

Allt avslutades med en lång promenad hem med solen i ögonen. (:


//Teru - Magnus: Merci for being you~


Kommentarer
Postat av: Killen med baguette å mjölkpaketet

Jag vet, e en gentleman som bärde saker åt dig! När man var förkyld med!

2009-04-05 @ 12:52:01
Postat av: Terus svar till Killen med baguette å mjölkpaketet

Hahahaa mmm det är du guld värd! dai sek haa~ ^__^

2009-04-05 @ 13:45:09
URL: http://teru.blogg.se/
Postat av: Cälu~

Kul att magnus still insist att använda "nicknames" när du med fet stil skrev att du var ute med just magnus. :P

2009-04-05 @ 15:46:44
Postat av: Terus svar till Cälu~

Magnus är söt han (:

2009-04-05 @ 20:03:17
URL: http://teru.blogg.se/
Postat av: Killen med baguette å mjölkpaketet

Hahah jag vet inte varför, men kan på ngtvis inte skriva mitt eget namn:P..

2009-04-05 @ 23:12:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0