A scene from my favourite movie...

Vi gick i en rätt snabbt tempo efter festen och han gick bredvid och försökte hålla takten. Han kom med frågor och jag svarade artigt. Han var faktiskt riktig söt och presenterade sig själv. Konversationen var trevlig med inslag av humor och flöt på bra. Han föreslog att vi skulle ta något att äta, men jag var alldeles för blyg. Jag bad den blonda unga vackra mannen farväl och begav mig hemåt tillsammans med mina flickor.

Det är alltid kul att prata med charmiga människor. Ännu roligare när de är en fröjd för ögat. Jag tänkte inte på det själv, men väl hemma sa Jolu att han påminde om någon. Och det visade sig vara huvudrollsinnehavaren av The Notebook hon menade! Han var inte lik till utseendet, men till sättet! Hela den korta stunden vi pratade så var han precis som Ryan Gosling var i scenen då han försökte vinna över hans flicka! Tjejerna blev helt hypade och fick mig själv att bli en aningen exalterad. >_<

Efter en stunds prat var det sedan dags för tjejerna och gå hem och de ville hemskt gärna att jag skulle söka upp honom (Det framstod under konversationen att vi går i samma högskola tydligen).

Trots att festandet började lite segt, så slutade den rätt sött. Därefter kom det ytterligare en överraskning kring denne mystiske Gosling-aliken. Men det... det är en hemlighet mellan mig och mina tjejer ;)

Sov gott & Dröm sött!

//Teru - the shy little girl ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0