Glad men utmattad...

Oh jag är utmattad! Jag har hållt igång så mycket de senaste dagarna till den grad att tröttheten är som en trans. Hjärnan är som ett moln medan kroppen värker av tidiga morgon och ständiga aktiviteter. Långa dagar med ingen vila när man kommer hem är tämligen krävande. Men det är ett val jag har gjort, så inget att klaga över. Jag har åter funnit tillbaka till mina rutiner och finner äntligen lite riktningar på vardagen.

Idag efter vfu hanns det med både grillning och brännboll. Det var jättegott och kul! Jag avslutade matchen med en homerun! WOOOOW!! Därefter var det lite nedvärvning på McDonald's. 

När jag väl kom hem satt jag säkert i min stol i minst fyrtio minuter och var heeeeeeeeelt utmattad. Jag känner hur det tar över hela mig. Kroppen värker av träningsvärk och huvudet är tungt av all arbete blandat med pollen under dagen. Det är en form av utmattning jag aldrig kännt tidigare. Ska nog ta och sova. Imorgon väntar ännu en lång dag med vfu. Sedan middag med Johnny och andra vänner, som avrundas med fiesta!

Godnatt mina vänner och sov gott!

//Teru - Hon som har börjat läspa...

Kommentarer
Postat av: Cälu~

du får det att låta som att din stol är värsta skön i och med att du satt i den i hela 40 min. hehe. i mitt fall så skulle jag nog slagga på sängen. :P

2009-05-02 @ 20:52:05
Postat av: Terus svar till Cälu~

Hehehee så illa är inte min stol, men kan hålla med att det inte kan slå sängen. Men jag typ var helt off... was in some kind of trance @_@

2009-05-03 @ 00:09:02
URL: http://teru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0