Små glädjen i vardagen...


Durian 

Igår hände något magiskt!
Återigen satt jag mitt liv på spel och fick den bästa njutningen jag inte haft på länge! Jag åt en hel bit Durian! Jag vågade inte ta en till bit, för jag var rädd för de allergiska reaktionerna. Men under hela tiden jag åt och efteråt kom de inga bieffekter! Gud så underbart! *Tackar Momie för att hon lockade mig med Durian*

Jag älskar att komma hem till föräldrarna och syster (synd att brorsan inte bor hemma längre). Man är alltid så efterlängtad! Eftersom jag kom oanmäld blev de positivt överraskade dessutom! Jag glömmer hur lycklig lottad jag är hela tiden! Att få komma hem och bli barnsligt omhändertagen är något man lätt tar för givet. Att vakna till varm doftande mat! Ohhhhh~

Sammanfattningsvis har det varit en underbar helg! ^^

//Teru - väljer att fokusera och glädjas för det ibland taget för givna små sakerna

Kommentarer
Postat av: Cälu~

WOAH! DURIAN! XD give me! give me!

2009-04-28 @ 20:16:58
Postat av: Teru

Hihihihi du kanske får när du kommer hem på fredag?

Eller du har kanske kvar hemma här?

2009-04-28 @ 20:30:08
URL: http://teru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0