Johnny på Besök!

Johnny kom helt oväntat idag! Vi gick och tog en glass tillsammans. Han mobbar mig för att jag inte har några kompisar enligt honom, men nu kom han i alla fall och hälsade på! Om jag har tur kommer han igen på torsdag, kanske i sällskap med Magnus till och med! Hihihihihihi ^^


Min glass! - Blåbär, Melon & Körsbär! ( Jag lyckades tydligen välja ALLA expeditens favoriter! hihihi)

Johnnys glass! - Pecanöt Kola, Choklad & Vanilj!

Samtidigt som vi åt kom Anna och joinade oss! Det var riktigt kul! Vi tog en promenad alla tre. De två fick hjälpa mig att äta körsbärsglassen (mest Johnny), för den var inte så god som jag trodde och den hade hela körsbär som jag inte vågade äta... Och jag hade rätt! Även om jag bara åt glassen sitter jag nu här och halvdör!!!! Allergiska reaktioner i form av irritation i halsen, rethosta i max och kliande i öron! >_<

Inte ens vatten med socker hjälper! 'HOST HOST*.... BREAAATHE... *HOST HOST*

Anyway... it was real nice of you to visit me Johnny! ^^


Vi 3! Känner mig lite utanför - 2 Lacoste vs 1 icke Lacoste

//Teru - Had another meaningful and wonderful day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0