Tacksam ♥

Jag har tänkt en massa den senaste veckan. Jag tänkte så mycket att jag gick in i väggen. Ville inte stiga upp om morgona och bara hoppas på att sängen skulle sluka mig. Hjärnan var på helspänn och jag fick inte grepp om mina innersta tankar och känslor. När hjärnan slappnade av, så satte det sig i hjärtat (jag har nu fattat vad orsaken är till mina hjärteproblem jag nämnde förr). Men förhoppningsvis så är jag tillbaka till mitt vanliga jag. Jag är så tacksam över så underbara vänner som lyssnar på mig och tar hand om mig! Bara på det sättet ni är där för mig utan att säga ett ord, ni ska veta hur mycket det betyder! Tack så mycket!

Tacksam för allt sällskap av vänner i närheten. Och de som inte var i omgivningen, men som har delat med sig sin tid i form av msn och telefonsamtal. Tack för era råd och omtanke! Tack för att ni tycker om mig oavsett. Både under mina bra och dåliga dagar!

Kram till er mina kära vänner!

//Teru - en lycklig lottad flicka (:

Kommentarer
Postat av: JENNY HSU ♥

mmm maybe, men jag ville ha den grå med mindre färg. tyckte att det var lite too much och ostrukturerad.

2009-04-14 @ 23:25:52
URL: http://yannii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0