En lyckad dag!

Idag blev det tydligen lunch med inte bara Carrie och Anna. Utan Aina och Bobby med! Till sist fick vi t o m lite sällskap av Niklas - Annas uppsatspartner.

Jag kan konstatera att efter dagens lunch att Påskmust är inte lika god som Julmust! Jag struntar i att människor säger att det är samma och att de bara byter ut etiketten! Jag diggar fortfarande JULMUST THE MOST! 

Efter lunch var jag och Carrie i stan och fönstershoppade. Men vi kunde inte låta bli att shoppa lite på riktigt också... Hihihih ^^
     Hon hittade en jättecool väst som var randig och jag hittade ett silverfärgat armband! Både grejerna var typiskt oss! Yeah~

Det var jättekul att gå och shoppa tillsammans! *Thanks Cälu~* ^^

Puss & Kram skumbanan!

//Love Teru




Dessa hittade jag och Cälu på Åhlens! Söta va? Hihihiihi

Kommentarer
Postat av: Teru

Hehehe tänkte först att det är Herr och Fru Owl... Men det behöver det ju inte vara! Kan vara jag och Cälu! Pinku one is Cälu ofcoz! Hhihihi

2009-04-09 @ 00:57:09
URL: http://teru.blogg.se/
Postat av: Siu

Lite väl stora ögon =P småläskigt för småbarn skulle jag tro =D

2009-04-09 @ 10:28:05
Postat av: Terus svar till Siu

Hehehe kanske det... Eftersom det är en sparbössa, kanske lika bra. Då vågar barnen inte touch the money! XDDDDD

2009-04-09 @ 11:55:15
URL: http://teru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0