Dagens Middag! [2009-04-15]

Idag hade jag en jättekraftig craving för pizza. Jag liksom var TVUNGEN att ha pizza! Jag kände hur munnen vattnades bara utav tanken. Under min uppväxt har jag faktiskt inte ätit så mycket skräpmat. När jag flyttade hit för mina studier vid 19 års ålder blev min nya bekantskapskrets väldigt förvånade över att jag kunde räkna alla mina McDonalds besök under mitt liv på mina tio fingrar.

Men, men... skräpmat, hemlagat, micromat, restaurangmat... allt är mat. Inget man ska klaga över, allt har sin unika charm! ^__^



//Teru

Kommentarer
Postat av: Siu

Ser riktigt smaskigt ut =D

2009-04-16 @ 10:21:20
Postat av: Terus svar till Siu

Hehehe ja det var det! ^^

2009-04-16 @ 12:55:31
URL: http://teru.blogg.se/
Postat av: Cälu~

woah. sverige special ah?

kan slå vad om att du INTE åt upp hela, liksom din spaghetti i tisdags. :P

2009-04-16 @ 13:01:03
Postat av: Terus svar till Cälu~

Hehehehee mmm! Jag ville, men det visar sig vara svårare än vad min hunger trodde...

2009-04-16 @ 13:34:07
URL: http://teru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0