Cravings!!

Oh jag har värsta längtan! Jag saknar mammas soppa! Saknar hennes mat! Munnen liksom bara vattnas av tanken. Surfade runt för att lätta mina cravings, men så blev jag sugen på tacoschips när jag såg en bild på det!

MAT MAT MAT MAT MAT!! Det är det jag har i hjärnan nu! Det är det som jag verkar ha i hjärnan hela tiden de närmsta dagarna. Jag har inte haft sådana cravings och lyckokänslor kring mat på cirka två år faktiskt.

I AM BACK! Now I am going to try my best to get FAT!! YEAAAAAAAAAH!!

Eat... Sleep... Eat... Sleep... Eat... Sleep... that is the way of life - Enligt min pappa.

//Teru - Eating and Sleeping - Enjoying!

Kommentarer
Postat av: JENNY HSU ♥

Det är bara att inse det, IE är kasst. :)

2009-04-17 @ 10:51:28
URL: http://yannii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0