Annorlunda fika med mina flickor...!!

Tidigare idag fick jag äntligen träffa Emelie! Tillsammans med henne tog vi en fika med systrarna D. (De är 3 systrar och Emelie är deras kusin, men de är som 4 systrar!) Det var jättekul att umgås med alla dem tillsammans! The D sisters är så sweet! *Vi saknade bara dig Cälu!*

Fikat turned out to be a bit little different than what I expected...

Vi fick en väldigt sur tant som arbetade vid disken som praktiskt taget avskydde oss (Jag märkte inte av det så mycket, då jag var för hypad över att få träffa dem). Men det var kul att se systrarna bli väldigt irriterade, då de vanligtvis är som änglar hahahaha...



Min budapest! *GottiGottGott*
 

En av systranas D's resterande budapest - en hämnd mot den elaka tanten, genom att kleta grädde överallt! :P

En riktig annorlunda men inte desto mindre trevlig fika! *Tack så mycket tjejer!*

//Teru - fikamonstret

Kommentarer
Postat av: JENNY HSU ♥

HAHAHAHAHA fyfan va bra det med tallriken och grädden! *asg*

2009-04-27 @ 20:39:49
URL: http://yannii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0